Physical Address

304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124

Kedai kek Drasani Hauz Jalan Meru ~ Nukilan Cikgu Fad

Kedai kek Drasani Hauz Jalan Meru ~ Nukilan Cikgu Fad

Assalamualaikum…

Dan selamat pagi semua!!!

Pagi2 ni cf nak ajak korang makan kek..

Red velvet..sedappp…

Datang la ke kedai kek Drasani Hauz ni kat Jalan Meru…

Sesiapa warga meru dan sekitarnya korang datangla singgah…

Nak tau nape cf suruh beli kek kat sini??

1) Kek kat sini sedap..design cantik kalau korang nak tempah tuk kawin ke tunang ke atau hari jadi..

2) Daripada korang beli kek kat kodai cina yang tak tentu kandungan tu halal ke tak baik ekau beli kat kodai melayu ni ha…

3) Sokong la bisnes orang melayu…Jangan kayakan cina…Nabi Muhammad saw pun seorang peniaga 🙂

Okies! ! Malas citer panjang..jom je datang beli n makan2 kek..heee 🙂

Published with Blogger-droid v2.0.10

Sumber

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *